knasmamman

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av knasmamman - 29 maj 2012 01:33

Sa nog för högt att det har varit en bra helg, med kalas och nöjd familj inklusiver lillknas Han har fyllt år så han fick öppna presenter och det har varit veckans snackis.                         Om hur många paket det kunde vara och vad det var för något i dom. Han fick en mobil som var efterlängtad, han hade tappat sin andra och med tanke på att det var och är hans livlina så kan ni tänka er katastofen !





        



Och så klart morsdag! jag bara älskar den dagen och även farsdag, den ska uppvaktas på alla sätt och nåde om barnen glömmer mig, då får dom en mycket inte helt glad T att hanskas med. Och fick en kamera av min älskade man på fruars dag  och en bok och en fin tallrik av två av våra busbarn.  Vi var i väg till minneslunden och tände ljus för mamma och fotade lite grann.

          


i söndags kväll så kom det ett mail ifrån skolan och då var jag tillbaka i verkligheten igen! Dom är väldig bekymrade över lillknas och att han har gått tillbaka i utvecklinge, nu klarar han inte av att ha undervisning i liten grupp utan endast kravlöst undervisning med hans as.

Så nu behöver hans nuvarande skola ta kontakt med den som han ska börja i och verkligen trycka på hur svårt det kommer att bli för honom att börja i en vanlig klass och ibland få ha en as!?! Vilket jag har försökt att att tala om hela tiden att det inte kommer att fungera alls, men varför lyssna på mig?? jag är ju bara mamman!


Så nu är det bara att vänta in att dom ringer från hans nya skola och dom får berätta hur planen ser ut för jag har inte en j.... aning om det!

Så åter igen en jätte stor klump i magen om hur allt kommer att bli för lillknas och hur hösten kommer att se ut.  




     mattes små prinsessor fick också vara med på bild 


fridens liljor!

Presentation


En mamma med en stor familj och i den en kille på 11 år med Asperger, ADHD och lite annat smått och gott.

Hur vi får livet att fungera i det vanliga livet och i diagnoslandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards