knasmamman

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av knasmamman - 12 augusti 2012 22:54

blev det och jag är helt slut i huvuvdet.    Lillknas vaknade tidigt i morse och ville inte äta något. Och har ätit dåligt hela dagen, bara en panpizza, baconchips och en kakbit    sån dålig mat, jag vet men vad gör man inte!

Han fick ett samtal från sin pappa och blev surrig direkt efter och var tvungen att gömma sig ett tag, innan vi kunde åka till A. Undrar varför han reagerar så?

Våran D ska åka ända till Skellefteå i natt för att börja skolan där och det har gått bra hela dagen medan dom packade och lastade bilen men sen när vi sa hej då, då insåg nog lillknas att det dröjer länge innan dom ses igen.

Så en ledsen kille som inte kunde förklara varför utan blev utbrott, ylande och diverse fula ord under hela kvällen både rakt ut och även till mig. JAg vet att han inte menar dom men det är jobbigt och svårt att att inte reagera och bli både ledsen och arg.

När vi har haft såna kvällar eller dagar så är det svårt för honom att komma till ro och sova och det innebär att jag måste hålla mig vaken och dessutom hålla en bra energi nivå, så att han inte laddar om och fortsätter i flera timmar till.


Men nu verkar det som att det börjar tystna i från sängen och kanske, kanske så sover han snart och det innbär att även jag får göra det!!   


så sov gott och fridens liljor!


Presentation


En mamma med en stor familj och i den en kille på 11 år med Asperger, ADHD och lite annat smått och gott.

Hur vi får livet att fungera i det vanliga livet och i diagnoslandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards