knasmamman

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av knasmamman - 27 augusti 2012 17:31

Och lillknas har varit själv i skolan idag. Och det gick jätte bra. Lite matte in lurat i ett spel. Lillknas kommentar efter var, han är ju kul och snäll (assistent o) jag vill gå dit i morgon med:-D. Känns bra nu vet jag att det kommer dagar när han inte vill, men tar det då. Tänker njuta att det gick bra idag. Ikväll ska jag, lillknas och f gå på cirkus. Undrar vem som vill mest?? Jag är larvigt cirkus tokig. Men vi garderar och sätter oss nära utgången om det blir för rörigt. Lilla gullungen frågade om jag skulle bli arg om det inte gick, men han lugnade sig själv med att mamma blir inte arg. <3 jodå ofta och mycket men inte så han märker det. Vi har börjat med ny medicin som enligt läkaren först skulle göra honom sämre för att sedan bli bättre. Hmmm ser jag fram emot:-S ser lite tendenser med mer oro, ångest och fula ord men bara bita ihop. Det är ju värre för honom än för mig. Veckan som kommer blir fullt ös som alltid med två resor till Oxelösund för röj och städ. Begravning på fredag, personal möte, skola för mig och för lillknas. Underbara vardag! Fridens liljor!

Presentation


En mamma med en stor familj och i den en kille på 11 år med Asperger, ADHD och lite annat smått och gott.

Hur vi får livet att fungera i det vanliga livet och i diagnoslandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards