knasmamman

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av knasmamman - 9 juli 2012 23:07

som fick lillknas att snetända ordentligt i kväll. Men panpizza och bullar är det enda som han har velat äta idag. Och äta måste han ju göra!

Skit svårt att vet vad som är rätt och hur man ska göra. Känns som nöden inte har någon lag i bland. Men vi jobbar vidare på det med, som med så mycket annat.

Bild scheman som vi har börjat med fungerar riktigt bra och ger honom stöttning hur dagen blir. Väntar bara på licensen nu så jag kan göra fler bilder.


Har jobbat natt och storebror C och  S har hjälpt till att fixa lillknas tills jag har kommit hem och det har fungerat så bra. Den som har varit mest nervös är nog jag .....hönsmamma javisst!    Men han låg i sängen med sin Dasiy och mobil och var så nöjd så när jag gick och somnade både snabbt och sov hela natten, Det var en stolt kille när jag kom hem på morgonen!


 

så fridens liljor!


Presentation


En mamma med en stor familj och i den en kille på 11 år med Asperger, ADHD och lite annat smått och gott.

Hur vi får livet att fungera i det vanliga livet och i diagnoslandet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards